Termékek Menü
   

Kiszállítás futárszolgálattal

A szállítást a GLS Hungary Csomag-Logisztikai Kft. végzi. Amikor az árut átadtuk a GLS Hungary Csomag-Logisztikai Kft-nek kézbesítésre, írásos értesítést küldünk Neked, ez azt jelenti, hogy a megrendelésed a következő napon kézbesítésre kerül. Szállítási címnek kérünk a megrendelés során olyan címet megadni, ahol a várható szállítási napon (hétköznapokon) 8 és 17 óra között mindig tartózkodik valaki, aki a csomagot átveszi és az áru ellenértékét kifizeti (amennyiben azt már korábban nem fizetted ki banki átutalással).

A szállítás díja Magyarország területén belül 890,- Ft csomagonként. Szállítási díjat nem számlázunk ki abban az esetben, ha a megrendelés (ÁFÁ-s) értéke meghaladja a 10.000,- Ft-ot. A termék(ek) kiszállításához elengedhetetlen normál csomagolás költségeit - a rendelés értékétől függetlenül - nem számítjuk fel.

A megrendelt áru ellenértékét utánvéttel vagy átutalásos fizetéssel egyenlítheted ki. Az utánvét összegét a csomagot átadó futárnak fizeted ki, amely összeg tartalmazza az áruszámla összegét és a szállítás költségét. Átutalásos fizetés esetén csak akkor küldünk számlát, ha az általad megrendelt termék már rendelkezésünkre áll a raktárkészletünkben. Az átutalásos számlát e-mailen pdf dokumentumban vagy telefaxon küldjük meg Neked. A szállítást abban az esetben kezdjük meg, ha a vételárat a bankszámlánkon már jóváírták.

Miután emailben visszaigazoltuk a rendelésedet, a csomagod már a GLS Hungary Csomag-Logisztikai Kft. logisztikai rendszerében van. Ez azt jelenti, hogy a rendelést a következő munkanapon a futárszolgálat megkisérli házhoz szállítani. Ha a megrendelésed során bármilyen megjegyzést átadtál nekünk, ami hasznos lehet a kézbesítés során, azt mi a futárszolgálat felé feltüntettük, így a kézbesítő futár ezek alapján jár el.
Amennyiben a kézbesítés kétszeri próbálkozás ellenére is sikertelen, a futárszolgálat a csomagot a svikComputer Kft. telephelyére visszaszállítja.
Csomagod felől a +36 1 80 20 265 telefonszámon érdeklődhetsz, ahol a GLS Hungary Csomag-Logisztikai Kft. munkatársai készséggel segítenek, hogy küldeményed mielőbb célhoz érjen.

Kérjük, minden esetben ellenőrizd a csomag éppségét átvételkor. Sérült csomag esetén kérjük azt jelezd a kiszállító futárnak. Ebben az esetben a futár a sérülésről jegyzőkönyvet készít, mely alapján a későbbiekben megállapítható a kártérítés. Jegyzőkönyv nélkül a sérült csomag átvételéről szóló reklamációt nem áll módunkban elfogadni.